TIPS&TRICKS by Mateo: Ljetni zakup medija
Trenutno smo na 92% noćenja (2021.) u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Već prošla sezona bila je blizu nekadašnjih rekorda, a ove godine unatoč globalnoj situaciji očekuje se nastavak u tom smjeru. Kako ovoga ljeta pravilno odraditi zakup i koje
Oglašavanje optika u krugu poslovnice
S obzirom na visoku razgranatost optika, unatoč mogućim preferencijama dio kupaca zasigurno će se odlučiti za najbližu opciju, a ako su optike izjednačene po ostalim karakteristikama, prednost će zasigurno dobiti
Oglašavanje optika ciljnim skupinama
Prema posljednjim podacima preko 60% ljudi nosi naočale. Samim time, ciljana skupina prilikom oglašavanja izrazito je široka. S jedne strane to znači kako je brand awareness kampanju moguće aktivirati na
Pretvorite lokalca u kupca!
Donosimo nekoliko savjeta kako lokalnim oglašavanjem privući više kupaca. 1 Distribucija letaka Neposredna interakcija s promotorom je velika prednost koju možete iskoristiti. Letak može biti vrlo učinkovit okidač nakon viđene
Kada aktivirati kampanju tijekom ljeta?
Ljeto je razdoblje kad su ljudi prvenstveno izvan svojih domova, bilo to na plaži ili na ulicama. U skladu s tim, vanjsko oglašavanje postaje izuzetno učinkovito. Sama učinkovitost oglašavanja uvelike
Kako najbolje proslaviti rođendan ili otvorenje?
Rođendani vašeg brenda i otvorenja novih poslovnica pružaju jedinstvenu promotivnu priliku u obliku različitih oblika proslava. Riječ je o kratkotrajnim događanjima, stoga je nužno u kratkom roku zahvatiti što veći
Top 10 plaža za oglašavanje ovoga ljeta
Ljeto je period kad su ljudi pretežno izvan svojih domova, na odmoru, a ponajviše na plažama. Hrvatske plaže ljeti posjeti preko 10 milijuna ljudi zbog čega predstavljaju idealnu lokaciju za
Gradske jezgre
Ljeti su OOH promocije izrazito učinkovite zbog povećanog broja ljudi na ulicama, međutim često su na najatraktivnijim lokacijama OOH mediji najmanje dostupni. Riječ je naravno o gradskim jezgrama, lokacijama koje
Ljetni sampling/poklon proizvoda
Iskoristite prisutnost na plažama u ljetnom periodu i interaktivnost naših promotora i za sampling ili poklone proizvoda. Promotori mogu izravno prilaziti ljudima na plažama, šetnicama, u gradskim jezgrama, putničkim