VIDEO: Zagreb i Ljubljana u istoj kampanji
Gymbeam, webshop sportske prehrane pokrenuo je black friday kampanju u Zagrebu i Ljubljani. Sjajne reakcije prolaznika nisu izostale.
Top 5 proizvoda koji su izvorno bili samo šala!
Danas nam je prvi april, dan kad se svi natječu tko će smisliti bolju i originalniju šalu i podvalu. Međutim, što kad su šale jednostavno toliko dobre da natjeraju ljude
Pomicanje sata i ponašanje potrošača
Sljedeću nedjelju, 28.03. dolazi nam još jedno pomicanje sata, ovog puta na ljetno računanje vremena. I dok autor ovog teksta smišlja kako će nadoknaditi izgubljeni sat sna, većina ljudi u
Jesu li voucheri za ugostitelje učinkoviti?
Kuponi i voucheri su jedan od najpoznatijih oblika privlačenja novih gostiju. Jednostavni su za izvedbu i ne zahtijevaju pretjeranu pripremu. Učinkovito su se zadržali na tržištu kao način poticanja kupnje
Proljetno čišćenje – za vaš marketing
Topliji proljetni dani poticaj su mnogima za dobro poznato, veliko proljetno čišćenje. Za sve one koji toliko željno iščekuju čišćenje da bi najrađe i na poslu čistili, donosimo nekoliko savjeta
Proljetno oglašavanje
Proljeće se budi, a polako i kupci. Dolaskom toplijeg vremena i dužih dana više se troši, a ljudi se upuštaju u razne aktivnosti. Proljeće je stoga idealno vrijeme i za
Uskrs u oglašavanju
Uskrs je zadržao svoju pučku tradiciju i nema reputaciju komercijaliziranog praznika kao Božić. Manje je praznik darivanja, a više obiteljskog okupljanja i uživanja u jelu i piću. Ali u posljednje
Kakva nas sezona očekuje 2021?
Blagajnica hoće ići na more, ali ima li za COVID test? Vremena su se promijenila i umjesto raspravljanja o tome tko ostavlja najviše ''manče'' i što ponuditi osim mora i
Neka bude rozo ili kako ne oglašavati ženama
Muškarci su s Marsa, žene s Venere. Drugim riječima, postoje određene urođene rodne razlike koje su potencirane društveno uvjetovanim očekivanjima i razlikama u odgoju i socijalizaciji dječaka i djevojčica, a