Slijedi li nam najveći Advent ikad?
Zagrebački Advent svake godine podigne puno prašine, a tako je bilo i prethodnih godina, ali iz potpuno suprotnih razloga nego prethodnih. Naime, prošle godine Advent je bio u znatno smanjenom obujmu, a pretprošle godine epidemiološke mjere su bile toliko
Novogodišnje odluke i oglašavanje
Bližimo se kraju 2020. godine, za koju mnogi zasigurno čekaju da završi. Pandemija koronavirusa za većinu zemalja prvog svijeta učinila je ovu godinu jednom od najgorih u modernoj povijesti. Ljudi
Zašto je hiperlokalno oglašavanje važnije nego ikad?
Vanjsko oglašavanje jedini je tradicionalni medij koji još uvijek bilježi porast i iz dobrog razloga – to je jedini tradicionalni medij koji još uvijek pruža ogroman doseg. Ipak, i vanjsko
Što čini dobru Božićnu reklamu
Bliži nam se Božić, što znači da smo već duboko ušli u period božićnih reklama. Iako će kupci povremeno zakolutati očima kad ugledaju prve božićne reklame već u listopadu te
Božić u vrijeme COVID-19
COVID-19 pandemija uvelike je promijenila mnogo životnih navika, pa tako i one potrošačke. Bliže nam se prvi blagdani u ozračju novog normalnog, stoga je korisno pogledati kakva su predviđanja te
Utjecaj COVID-a na navike potrošača i OOH medije
COVID-19 uvelike je promijenio način funkcioniranja velikog broja ljudi. Državni ”lockdowni”, financijska nesigurnost, restrikcije u mogućnostima provođenja slobodnog vremena i generalna socijalna izolacija drastične su promjene koje moraju imati učinak
Izmjerite broj pogleda u hodajuće reklame
Hodajuće reklame jedan su od rijetkih mjerljivih outdoor medija. Pomoću softvera anonimne video analitike moguće je mjeriti broj pogleda u reklamu na udaljenosti od pet metara, a istovremeno se prolaznici
Zašto hodajuće reklame nakon popuštanja mjera?
Do sada su gotovo sve marketinške aktivnosti preseljene u digitalno okruženje. Uskoro će se mjere ograničenja početi popuštati i za ostale djelatnosti. Sada je pravi trenutak za vratiti se na
Krizni marketing u turizmu
Krize i turizam Bilo koja kriza generalno ima negativan učinak na turizam. Terorizam, političko nasilje, prirodne katastrofe, ratovi i epidemije pogađaju gradove, države i čitave regije, a kako pri odabiru