Bezalkoholna pića
Osvježite oglašavanje ovoga ljeta!
Istaknite svoje piće
Osigurajte svoju vidljivost ovoga ljeta!
Spas u ljetnim vrućinama
Ovog ljeta oglašavajte svoje brend na najpopularnijim hrvatskim plažama, gradskim jezgrama, rivi!
Osvježite ljeto
Iskoristite interaktivnost naših promotora za dijeljenje uzoraka na najfrekventnijim lokacijama ovog ljeta i na taj način osigurajte nove kupce
Interaktivnost
Neka Vaša reklama komunicira s prolaznicima.
Gradske jezgre
Ljeti su OOH promocije izrazito učinkovite zbog povećanog broja prolaznika. Aktivirajte kampanju u bilo koje doba dana i postignite izrazito visoku vidljivost.
Večernje kampanje
Noć nije problem, već prednost. Povećajte vidljivost.
Za što koristiti?
Rođendani
Oglašavajte otvaranje nove poslovnice bez obzira na lokaciju i privucite obližnje kupce. Istaknite se rođendanskim akcijama.
Brand awareness
Ljeto je idealna prilika kada možete podići svjesnost o brendu (pogotovo turistima). Iskoristite lokacijsku mogućnost medija i aktivirajte na svim lokacijama.
Brendirani promotori
Odjenite promotore u brendiranu odjeću i pojačajte vidljivost brenda za vrijeme promocije. Neka promotori piju upravo Vaše piće za vrijeme promocije i na taj način povećaju vjerodostojnost cijele kampanje.
Ljeto 2020
Ljeto je idealno vrijeme za oglašavanje bezalkoholnih pića. Povećan broj ljudi na ulicama, naročito turista veće platežne moći, a uz to i blaga euforija, idealan su oglašivački moment. Iskoristite prednosti oglašavanja na najatraktivnijim turističkim lokacijama ovog ljeta.
Tips & Tricks
QR kod skeniranje u porastu!
Iako je još davne 1994. godine izumljen QR kod,
TIPS&TRICKS by Mateo: Svjetsko prvenstvo u nogometu
U ovoj epizodi Tips&Tricks Mateo donosi savjete za
TIPS&TRICKS by Mateo: Studenti kao ciljana skupina
U ovoj epizodi Tips&Tricks Mateo donosi savjete za
TIPS&TRICKS by Mateo: Kampanja na plaži
U ovoj epizodi Tips&Tricks Mateo donosi savjete za
TIPS&TRICKS by Mateo: Ljetni zakup medija
Trenutno smo na 92% noćenja (2021.) u odnosu na rekordnu
Na koji način potaknuti interakciju na Adventu?
Advent je najposjećeniji događaj u zimskom periodu što ga
Ostavite trag ovoga Božića – što pokloniti kupcima
Vrijeme je darivanja, stoga je šteta ne iskoristiti takvu
Zašto vam treba sampling kampanja ovog Adventa?
Sampling proizvoda jedan je od dokazanih načina podizanja brand
Aktivirajte zvučnu kampanju ovog Adventa
Nema potpunog božićnog ugođaja bez prigodnih božićnih pjesama. A
Budite prisutni na paljenju Adventske svijeće!
Ovog Adventa budite prvi! Pokrenite svoje oglašavanje odmah na otvorenju
Kako pokrenuti savršenu brand awareness kampanju ovoga Adventa?
Advent je zbog visoke posjećenosti idealan trenutak za aktivaciju brand
Najbolji poklon: novi pogled na svijet
Bliži nam se vrijeme darivanja, a darovi se planiraju kroz
Advent Tips&Tricks: Povećajte vidljivost kampanje uz Dark Mode
U večernjim satima, klasični plakati često znaju imati smanjenu vidljivost
Tips&Tricks: Kako do novih ljudi za zapošljavanje
Potraga za idealnim kandidatima najčešće prevelik dio aktivnosti prepušta kandidatima
TOP Black Friday lokacije za 2021. Godinu
Bliži nam se Black Friday globalna shopping ludnica koja se
Tips&Tricks: Sampling na Adventu
Advent je jedan od najboljih perioda u godini za oglašavanje,
Hodamo na događaj: Pula Film Festival
Pulski filmski festival najstariji je filmski festival u Hrvatskoj i
Hodamo na događaj: Food Truck Festival Jarun
Zagreb Food Truck Festival u svom prvom izdanju donio je
Tips&Tricks: Dijeljenje uzoraka
Sampling proizvoda jedan je od dokazanih načina podizanja brand awarenessa
Gdje oglašavati za Europsko prvenstvo?
Čekalo se duge 3 godine na novo veliko reprezentativno natjecanje,
Tips&Tricks: Osvježite ponudu proljetnim pićima
Stiglo nam je proljeće i toplije vrijeme te se očekuje
Komunicirajte prednosti proljetne ponude
Stiglo je proljeće, a sve više ljudi odlučuje se na
Auto osiguranja i gdje ih oglašavati
Unatoč pandemiji koja je dovela do izražene zdravstvene nesigurnosti, i
Top lokacije za oglašavanje ovog ljeta
Sezona nam se bliži, a neovisno o tome u kojoj
Uskrsna košarica – last minute
Ušli smo u Veliki tjedan i Uskrs nam kuca na
Tips&Tricks: Iskoristite parkove za oglašavanje
Stiglo nam je toplije vrijeme, a to neupitno znači više
Tips&Tricks: Hodajuće reklame za lokalne izbore
Bliže se lokalni izbori, a kampanje su već u punom
Privlačenje gostiju na kratkotrajne izlete
Osim međunarodnih putovanja, trend lokalnih putovanja nastavit će se nakon
Tips&Tricks: Koliko su učinkoviti loyalty programi za ugostitelje?
Za 38% vlasnika restorana, povećanje lojalnosti gostiju primarni je digitalni
Tips&Tricks: Iskoristite Hodajuće za ”Egg hunt” povodom Uskrsa!
Milton Glaser jednom prilikom je izjavio: ''Postoje tri odgovora na
Tips&Tricks: Targetiranje turista
Različita istraživanja pokazuju kako ljudi nikad nisu bili uzbuđeniji oko
Tips & Tricks: Kako iskoristiti interakciju
Hodajuće reklame interaktivan su medij koji uz visoku vidljivost omogućava
Tips&Tricks: Privlačenje gostiju vanjskim oglašavanjem
Vanjsko oglašavanje jedan je od najstarijih, ali i najučunkovitijih načina
ADVENT TIPS AND TRICKS: Što oglašavati na Adventu
Iako je Advent idealno događanje za oglašavanje različitih sadržaja zbog
Povećajte vidljivost kampanje uz Dark Mode
U večernjim satima, klasični plakati često znaju imati smanjenu vidljivost
Oglašavanje optika u krugu poslovnice
S obzirom na visoku razgranatost optika, unatoč mogućim preferencijama dio
Oglašavanje optika ciljnim skupinama
Prema posljednjim podacima preko 60% ljudi nosi naočale. Samim time,
Pretvorite lokalca u kupca!
Donosimo nekoliko savjeta kako lokalnim oglašavanjem privući više kupaca. 1
Kada aktivirati kampanju tijekom ljeta?
Ljeto je razdoblje kad su ljudi prvenstveno izvan svojih domova,
Kako najbolje proslaviti rođendan ili otvorenje?
Rođendani vašeg brenda i otvorenja novih poslovnica pružaju jedinstvenu promotivnu
Top 10 plaža za oglašavanje ovoga ljeta
Ljeto je period kad su ljudi pretežno izvan svojih domova,
Gradske jezgre
Ljeti su OOH promocije izrazito učinkovite zbog povećanog broja ljudi
Ljetni sampling/poklon proizvoda
Iskoristite prisutnost na plažama u ljetnom periodu i interaktivnost